Šiuolaikinis ugdymo procesas neturi apsiriboti vien tik mokykla, mokymas turi peržengti ugdymo įstaigos sienas ir plėsti žinias gyvenimiškose erdvėse, kuriose jaunas žmogus atskleistų savo gebėjimus, susipažintų su galimybėmis ugdytis atvirą, kūrybingą ir atsakingą savo asmenybę. Šių dienų mokiniams reikia kitokio patyriminio mokymo, kuris vyktų čia ir dabar.
Kuršėnų politechnikos mokyklos profesijos mokytojai metodininkai Inga Viršilienė ir Egidijus Žilinskas, bendradarbiaudami su Kuršėnų kūrybos namais, organizavo integruotas netradicinėse erdvėse pamokas. Šių pamokų tikslas – ugdymo procesą organizuoti taip, kad mokinys kuo labiau įsitrauktų į patyrimines veiklas, o mokymasis taptų asmeninės pažangos siekiu.
Staliaus profesijos mokiniai, besimokantys pagal individualizuotą ugdymo programą, susipažino su Kuršėnų kūrybos namuose vykdomomis veiklomis, kurias mielai pristatė pavaduotoja ugdymui S. Gudauskė. Būsimieji staliai taip pat turėjo galimybę apsilankyti užsiėmimų studijose, apžiūrėti ne tik kūrybinius darbus, bet ir naudojamus įrankius, įrenginius. Savo patirtimi ir veiklomis Kūrybos namų būrelių vadovai R. Baškys (medžio drožyba), A. Jakelaitytė (keramika) ir J. Dmitrijeva (pradinis modeliavimas) sukūrė darnią ugdymosi aplinką, kurioje mūsų mokiniai ne tik išgyveno emocinę, bet ir kūrybinę sėkmę. Užsiėmimų metu mokiniai lipdė virveline technika dubenį, modeliavo lėktuvėlį, naudojo medžio deginimo techniką, piešiant Kuršėnų miesto herbą.
Manome, kad integruotų netradicinėse erdvėse pamokų didžiausias pasiekimas – šypsena visų veiduose ir draugystė bei žinojimas, kad mūsų mokiniai turi galimybę kurti ir augti kartu.
Daugiau nuotraukų galerijoje Spausti ČIA
Profesijos mokytoja metodininkė Inga Viršilienė