Naujienos

Ekskursija į Naisius

Rugsėjo 24 d. popietę Kuršėnų kūrybos namų būrelių vadovai ir mokiniai vykome į Naisius. Keliautojų neišgąsdino ir trumpam prapliupęs lietus.

Atvykus prie Šiaulių krašto literatūros muziejaus, esančio Naisiuose, maloniai pasitiko ekskursijų gidė Irma Lukošiūtė. Muziejus įsikūręs Zigmo Gaidamavičiaus-Gėlės (1894–1912) gimtajame name. Apžiūrėjome poeto kambarį. Muziejaus darbuotoja papasakojo apie muziejaus ekspoziciją.

Netrukus visi nekantraudami pasukome žirgyno link. Ypatingą malonumą jutome glostydami grynakraujus žemaitukų veislės žirgus.

Kita stotelė – Baltų dievų skulptūrų muziejus po atviru dangumi. Apžiūrint didingas skulptūras, gidė atvedė prie raganos, kurią sukūrė mūsų kūrybos namų dailiųjų amatų (drožybos) būrelio vadovas tautodailininkas Raimondas Baškys. Įkopti į Alkos kalną nepavyko, nes ten tuo metu buvo filmuojamas  serialas „Naisių vasara“.  Pasikrovėme energijos iš stebuklingo akmens, stebėjomės įvairių inkilų gausa unikaliame ir vieninteliame Lietuvos inkilų muziejuje po atviru dangumi, kuris įkurtas bendradarbiaujant su Lietuvos ornitologų draugija.

Kelionę vainikavo karšta arbata Naisių vasaros teatro ir bendruomenės kultūros rūmuose veikiančioje kavinėje. Atsisveikinome su gide, padėkojome už neišdildomus įspūdžius ir autobusu pajudėjome namų link.